söndag 29 mars 2009

Epilog

Efter en kortare paus från bloggandet har jag tänkt ut ett nytt tema att blogga kring; min comeback som elitlöpare. I höst åker jag tillsammans med 19 andra medlemmar ur Ringhals Maraton Klubb till Berlin för att springa mitt livs första maraton. Med delmålet "Springtime" i maj har jag börjat att träna för att åter etablera mig som den goda löpare jag en gång var. Jag vill minnas att jag var väldigt duktig i alla fall, men precis som för Melker i Saltkråkan kan mina prestationer kanske ha mognat och förbättrats i mitt minne genom åren.

Hur som helst har jag fram till 20/9 på mig att träna lite till. Igår har jag städat garaget så att man i alla fall kan röra sig någorlunda fritt därinne.

Min nya blogg heter "Maraton" och finns på:

http://www.buamange2.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Free Blog Counter