söndag 1 mars 2009

Under strecket

Målet för hela mitt GI-projekt är inom räckhåll; det är till och med uppnått redan. Kan jag nu bara undvika att dricka en massa Coca-Cola under den kommande veckans vistelse i USA är det bara att sedan defilera in i mål.Trots att jag försköt veckans hemkomst ända till fredag kväll lyckades jag inte undslippa avloppsrensningar och andra städuppdrag. Saken visade sig dock, när jag väl tog itu med den igår, vara betydligt mindre arbetsam och besvärlig än jag hade föreställt mig.

Alldeles strax kör jag till Landvetter för vidare transport till Pittsburgh via Köpenhamn och Washington. Vi celebrerade sista familjekvällen på en vecka med att gå på 'Män som hatar kvinnor' igår kväll (en del av familjen vill säga). Riktigt bra faktiskt, även om det som vanligt är omöjligt att göra en film lika bra som förlagan i boken.

Inga kommentarer:

Free Blog Counter